Pogosta vprašanja


➤ Kaj je DingDong?
DingDong.si je spletno mesto, ki omogoča, da nekomu podarimo izdelek, ki ga ne potrebujemo več, ali prevzamemo izdelek, ki ga ponujajo drugi. Pri tem bo prejemnik plačal samo stroške dostave, ki jih zaračuna dostavno podjetje.


➤ Kako DingDong deluje?
Uporabnik, ki želi podariti artikel ga naloži na DingDong.si, uporabnik, ki želi prevzeti artikel pa ga označi za prevzem. Kurir dostavne službe se oglasi na naslovu darovalca in ga dostavi na naslov prevzemnika. Prevzemnik prevzame artikel in plača zgolj stroške dostave.


➤ Kako se registriram na stran DingDong.si?
Registracija je brezplačna in preprosta. Uporabnik mora klikniti na gumb »Registriraj se!« (desno od predstavitvenega videa) in vpisati zahtevane podatke.

Takoj ko opravi registracijo, prejme potrditveni e-mail. Po potrditvi e-maila je račun pripravljen za uporabo.

Pozor: Postopek je še hitrejši, če se uporabnik prijavi preko svojega »Facebook« ali »Google« računa. V tem primeru samo klikne na ikono in račun je že pripravljen za uporabo



➤ Kako podarim artikel?
Da lahko uporabnik odda oglas, mora biti prijavljen na strani DingDong. Klikne na ikono »Podari izdelek«, ki se nahaja na desni strani ali v zgornjem meniju in izpolni zahtevane podatke.

S klikom na »Podari izdelek« je oglas predan ekipi DingDong-a v pregled. V roku 12 ur (ponavadi hitreje) bo oglas viden vsem uporabnikom in pripravljen za prevzem.

Ko uporabnik podari artikel, prejme ☆zvezdico☆, s katero lahko kasneje prevzame artikel. V primeru, da je podaril 3 artikle bo imel na računu 3 ☆zvezdice☆ in bo lahko prevzel 3 artikle.

Bolj podrobna navodila za oddajo oglasa dobiš tukaj...

➤ Kako je najbolje fotografirati izdelek?
Najbolje je, da izdelek fotografirate tako, da ga malce odmaknete od objektiva telefona/fotoaparata. Tako boste dobili celotno sliko, ki jo lahko kasneje obdelate (približate ali vrtite) kot si sami želite. Primer pravilno posnete fotografije si oglejte tukaj.

➤ Kaj potrebujem, da lahko pripravim paket?
Za pripravo in oddajo artikla potrebujete tiskalnik, da lahko natisnete dokumente (spremnico), ki jih boste kasneje priložili k paketu. Spremnico boste, takoj ko bo nekdo prevzel vaš artikel, prejeli na vašo elektronsko pošto.

Opomba:  Če tiskalnika nimate, lahko dokumente natisnete pri sosedu ali v službi :)


➤ Kako prevzamem artikel?
Ko uporabnik najde artikel, ki ga želi prevzeti, preprosto klikne na gumb »Prevzemi«. .

Artikel se isti trenutek rezervira in je dodan v vašo košarico. Nato ima uporabnik natanko 5 minut, da ta izdelek prevzame (s klikom na »Prevzemi zdaj«).

V primeru da ga v 5 minutah ne prevzame, bo izdelek avtomatsko odstranjen iz košarice in bo na voljo drugim uporabnikom.


➤ Kakšna je cena poštnine?
Vsi izdelki na strani DingDong.si so brezplačni. Cena poštnine se zaračuna prejemniku paketa, torej uporabniku, ki paket želi prevzeti. Obračuna se po ceniku Pošte Slovenije »Cenik poštnih storitev v notranjem prometu - poslovni paket«.

Po »poslovnem ceniku« Pošte Slovenije vam tako zagotavljamo:

- Storitev omogoča prevzem paketa na naslovu pošiljatelja in dostavo na naslov prejemnika.
- Storitev omogoča plačilo z odkupnino, torej lahko stroške poštnine plačate ob prevzemu poštarju.
- Storitev omogoča sledljivost pošiljke. Vedno boste vedeli kaj se z vašim paketom dogaja.
- Storitev omogoča prenos paketov do 50 kg.
- Storitev omogoča zavarovanje pošiljke.
- V primeru, da prejemnik paketa ne prevzame, stroške krije DingDong
- Zagotavljamo anonimnost pošiljatelja paketa

Pomembno:
Pri oddaji oglasa bodite pozorni, da vrednost podarjenih stvari dosega vsaj 2x ceno poštnine.


➤ Kako plačam stroške dostave?
Stroške dostave lahko uporabnik plača na tri načine:
- Plačilo po povzetju (pošta zaračuna dodatni strošek 1,50€)
- Plačilo s kreditno kartico
- Plačilo preko storitve Paypal


➤ Kako uredim ali izbrišem oglas?
UREJANJE OGLASA:
Uporabnik svoj oddan oglas uredi tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moji izdelki«. Desno od izdelka je vidna ikona pisala , ki odpre urejevalnik. S klikom na »Objavi oglas« je izdelek urejen.

BRISANJE OGLASA:
Uporabnik svoj oddan oglas izbriše tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moji izdelki«. Desno od izdelka je vidna rdeča ikona . S klikom na to ikono bo izdelek odstranjen iz strani.


➤ Kako dodam, spremenim ali izbrišem svoj naslov?
DODAJANJE NASLOVA:
Uporabnik svoj naslov doda tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moji naslovi«.  Nato klikne gumb »Dodaj naslov« in vpiše svoje podatke. S klikom na »Dodaj naslov«, bo naslov dodan pod uporabnikov račun.

SPREMINJANE NASLOVA:
Uporabnik svoj naslov spremeni tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moji naslovi«. Nad obstoječim naslovom je vidna ikona pisala. S klikom »Shrani« bo naslov spremenjen.

BRISANJE NASLOVA:
Uporabnik svoj naslov izbriše tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moji naslovi«. Nad obstoječim naslovom je vidna rdeča ikona "X". S klikom na to ikono naslov odstranjen.


➤ Kaj moram storiti če pozabim geslo?
Če uporabnik pozabi svoje geslo, klikne na gumb(desni zgornji kot strani) in v novem oknu izbere možnost »Pozabljeno geslo«.

Nato vpiše svoj email naslov in klikne na »Pošlji«. Isti trenutek bo na vpisan email prejel pozabljeno geslo.

*Funkcija deluje le, če je uporabnikov email v naši bazi podatkov.


➤ Kaj če naročnik izdelka ne prevzame?
Ko pošiljatelj enkrat odpošlje paket, je z njim opravil. Če naročnik paketa ne prevzame, se le ta vrne v pisarno DingDong-a, prav tako krijemo vse stroške dostave. Artikel nato mi ponovno naložimo na stran ter tako poskrbimo, da ga dobi nekdo, ki si ga resnično želi.

*Če uporabnik/naročnik dvakrat napravi enako napako (ne prevzame paketa), bo njegov račun avtomatsko blokiran in odstranjen iz baze uporabnikov.


➤ Kako pošljem sporočilo?
Uporabniki lahko med seboj komunicirajo tako, da si pošiljajo sporočila. Ta sporočila so vedno vezana na izdelek. Ko uporabnik klikne na izdelek, desno od profilne slike »pošiljatelja« najde gumb . Tako lahko dobi dodatne informacije o izdelku, za katerega se zanima.


➤ Kaj pomeni, če je izdelek rezerviran?
Če je izdelek rezerviran, pomeni, da ga je nekdo označil za prevzem. To še ne pomeni, da tega izdelka ne morete prevzeti. Vsak, ki označi izdelek za prevzem, ima namreč 5 minut časa, da izdelek dokončno prevzame. Če v 5 minutah tega ne stori, bo izdelek spet na voljo ostalim uporabnikom.


➤ Zakaj ne morem prevzeti paketa?
Uporabnik paketa ne more prevzeti v dveh primerih:
- Če uporabnik ni registriran na strani DingDong.si
- Če uporabnik v svoj profil ni dodal svojega domačega naslova

➤ Profil
V spletni platformi DingDong.si ima registriran uporabnik dostop do številnih podatkov. 
Splošno - Pregled imena in registriranega email naslova

Moji naslovi - Pregled in možnost dodajanja naslova za dostavo/prevzem

Moja naročila - Pregled vseh prevzetih artiklov

Moji izdelki - Pregled vseh aktivnih in podarjenih artiklov

Sledim - Pregled vseh uporabnikov, ki jim sledite 


➤ Status naročila
Statuse naročil lahko uporabnik spremlja tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moja naročila«. Vsak artikel lahko ima 4 različne statuse:

NAROČENO: Ko naročnik rezervira/prevzame artikel

POSLANO: Ko je artikel predan poštnemu kurirju

ZAKLJUČENO: Ko naročnik prevzame artikel na domu

STORNO: Če pošiljatelj ne odpošlje izdelka v 7 dneh


➤ Status izdelkov
Statuse izdelkov lahko uporabnik spremlja tako, da pod svojim uporabniškim profilom (desni zgornji kot strani) klikne na »Moji izdelki«. Vsak artikel lahko ima 5 različnih statusov:

AKTUALNO: Ko je artikel aktiven na strani

V PRIPRAVI: Ko ima status naročila NAROČENO (Ko naročnik rezervira/prevzame artikel)

V ODDAJI: Ko ima status naročila POSLANO (Ko je artikel predan poštnemu kurirju)

PREVZETO: Ko ima status naročila ZAKLJUČENO (Ko naročnik prevzame artikel na domu)

VRNJENO: Ko poštni kurir dostavi artikel in ga naročnik ne prevzame


➤ Zakaj je dobro da sledim uporabniku?
Vsakič, ko uporabnik objavi nov artikel bo o tem obveščen tisti uporabnik, ki mu sledi. Tako ne bo nikoli zamudil morebitno uporabnega artikla.


➤ Kako pripravim paket?
S pomočjo platforme DingDong.si lahko paket pripravite kar v udobju svojega doma, ter ga oddate poštnemu kurirju, ki bo prijazno prevzel vaš paket. Naslovnik lahko pošiljko nato prevzame doma ali na izbrani pošti. Več si preberi tukaj.


➤ Kaj lahko podarim?
Spodaj so izpostavljene nekatere izmed najbolj priljubljenih stvari za darovanje:

- oblačila
- šolski pripomočki
- igrače
- športni rekviziti
- knjige
- družabne igre
- modni dodatki

Na DingDong.si se zavedamo vaše velikodušnosti, vendar obstajajo stvari ki jih žal, 
zaradi stroškov, varnosti ali zakonov ne moremo sprejeti.

Spodaj so omenjene vrste donacij, ki jih ne moremo sprejeti:

- stvari, ki ne presegajo vrednosti 5€
- pohištvo
- živali
- rastline
- hrana
- uničene in ne-delujoče stvari
- izdelki z agresivno in nasilno vsebino
- stekleni in ostri izdelki pri katerih lahko pride do poškodb
- orožje
- zdravila (tablete, itd...)

Naložbo izdelave spletne trgovine in rezervacijske platforme sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.

0 paket